M&S додає Puma та Reebok до пропозиції Sports Edit
M&S продовжує вітати все більше брендів до того, що колись було виключно власним бізнесом з включенням продуктів від Puma та Reebok на придбаному онлайн-платформі Sports Edit.
Торговець заявив, що це означає, що M&S.com тепер є домом для п’яти з десяти найкращих глобальних брендів спортивного одягу, включаючи Adidas, Puma, Columbia, Asics та Reebok, а також Sweaty Betty та Girlfriend Collective.
Це велике досягнення для M&S, який раніше продавав тільки власний бренд St Michael, який пізніше перетворився на бренд M&S. Проте згодом він запустив свої власні додаткові бренди, такі як Autograph та Per Una, а пізніше придбав бренди, такі як Jaeger та частки в брендах, таких як Nobody’s Child, а також додавши до своєї платформи цілу низку модних, косметичних та спортивних брендів.
Стратегія компанії, спрямована на сторонні бренди, Brands at M&S, тепер є ключовим драйвером продажів для всього бізнесу.
Партнерство з Puma та Reebok означає, що більше 140 продуктів від них будуть додані до The Sports Edit/M&S.com протягом лютого та березня, включаючи асортимент спортивного та повсякденного одягу та взуття, такі як найпопулярніші моделі взуття Reebok, Club C та Nano.
Цей останній крок співпадає з відзначенням M&S та The Sports Edit першого року партнерства – компанія заявляє, що пошуки спортивного одягу зросли на 110% за цей період.
Спеціалізована платформа спортивного одягу пропонує клієнтам підібрану інспірацію понад 800 продуктів як від сторонніх брендових партнерів, так і власну колекцію активного одягу Goodmove від M&S, яка, як вони кажуть, “продовжує зміцнюватися, реалізуючи понад 1,6 мільйона одиниць щорічно”.
Ринок спортивного одягу у Великобританії був оцінений у понад £15,3 мільярда у 2022 році, що становить понад чверть від загальних витрат на одяг. І очікується, що він продовжить зростати на 16,3% між 2022 та 2027 роками.
Ніші Махаджан, директор сторонніх брендів у M&S, сказав: “Спортивний одяг є невід’ємною частиною нашої загальної стратегії, оскільки ми продовжуємо збільшувати частку ринку та віру в бренд у цій категорії. Наша спеціалізована платформа була ретельно підібрана, щоб задовольняти кожен стиль, енергетичний рівень та ціновий діапазон, доповнюючи і підсилюючи силу нашого основного асортименту Goodmove. Ми ростемо з кожним днем – і цього року нас чекає ще більше”.