Сприйняття ароматів — це дуже індивідуальний процес, про що ми всі знаємо. У цьому питанні ми більше спираємося на асоціативні образи та наші внутрішні відчуття, ніж на логічні ланцюжки та аналітичне мислення. Так само відбувається і у той момент, коли ми тестуємо або сприймаємо на іншій людині парфуми.

Насправді, далеко не кожна людина легко освоює це справжнє мистецтво вибору та розуміння аромату. Зазвичай у цьому ділі успішно справляються жінки, порівняно з чоловіками, але і вони іноді зазнають невдачі та потребують допомоги. І, щоб вам не довелося в момент вибору нового аромату шукати консультанта або чекати зв’язку з менеджером інтернет-магазину, пропонуємо вивчити основні аспекти такого важливого питання.

            Три види парфумів

Уся парфумерія з точки зору елементів складається з ароматичної композиції та спирту, але концентрація цих компонентів відрізняється залежно від виду аромату. Так аромат навіть одного й того ж парфуму може бути трохи іншим, якщо протестувати його у різній формі. Які ж вони бувають?

  • Перший вид, про який ми поговоримо в цій частині статті — це парфуми. Саме французькі парфуми з’явилися першими і, відповідно, існують довше за всі види. Вони в першу чергу відрізняються високою концентрацією ароматичних масел і мають дуже насичений запах. Зазвичай парфуми наносять всього на декілька місць нашого тіла — на 3-5 пульсуючих точок.
  • Другим видом за насиченістю і стійкістю є парфумована вода. Аромат в такій концентрації пропонується покупцям у більшому обсязі і має більш м’який запах. Тут вже сильні запахи нот змішані зі спеціальним спиртовим складом. Парфумована вода дуже точно передає всі ноти, хоча інтенсивність післясмаку такої композиції має нижче значення, ніж у парфумів.
  • Третій загальновідомий вид парфумерії — туалетна вода. Найлегший і м’який формат, в його складі найбільше спирту. І тому будь-яка туалетна вода має не такий виразний аромат, хоча її стійкість від цього ні трохи не страждає. Такі аромати відмінно підходять для спекотних літніх днів, коли зовсім відмовлятися від парфуму не хочеться, але і яскраво виражений буде не відповідним.

            Аромат парфуму

Щоб правильно підібрати парфум, не завжди достатньо лише хорошого обоняння та почуття смаку. Адже кожен аромат розкривається поступово і про це потрібно пам’ятати.

  • А саме в три етапи: спочатку ми чуємо верхні ноти, які через деякий час змінюються нотами серця, а потім вже через години нам відкривається база парфуму. Тому знайомство з тим чи іншим парфумом може бути обманливим. Зразу композиція Вам дуже сподобається, а от подальші акорди будуть зовсім не такими, якими Ви хочете пахнути.
  • Досить повне враження про аромат Ви можете скласти через два-три години. А вже носивши його весь день точно зрозумієте, чи підходить він Вам чи ні.

Крім цього важливого пункту не можна забувати про те, що запах, який віддає нам парфум, може легко змішатися з попереднім. Особливо якщо Ви пробуєте вже десяту по рахунку композицію. Наша порада — тестуйте максимум до п’яти парфумів за один день. Крім того, наносити їх усі на себе зовсім не варто! Спочатку ознайомтеся з обраними варіантами на спеціальних картках, а вже найбільш сподобався спробуйте на своєй шкірі.

Так само цей момент вибору стосується і використання Вашого аромату перед покупкою нового. Щоб не заплутати себе в акордах і тому, як вони звучать на Вас, краще йти за покупкою на «свіжий ніс», а саме відмовившись від використання своїх парфумів у цей день. В іншому випадку є висока ймовірність того, що Ви не отримаєте належного задоволення навіть від парфумерії Chanel або іншого відомого бренду.

            Типаж і підходящий йому аромат

Ми вже говорили, що парфумерія сприймається нами дуже індивідуально. Це дійсно так, але в виборі нового аромату іноді нам можуть допомогти загальноприйняті істини.

  • Наприклад, якщо Ви меланхолічна натура, Вам сподобаються парфуми з успокоюючими нотами лаванди. І
  • навпаки, для драйвових та дуже активних — цитрусові аромати. Тому в момент підбору парфумів для себе можете керуватися і цим неофіційним правилом.

Головне пам’ятайте, що процес вибору та покупки парфумерії повинен приносити Вам задоволення, у рівній мірі як і її використання. Зануртесь у свої відчуття, образи, що виникають у голові при контакті з тим чи іншим ароматом, і дайте собі трохи часу подумати та звикнути до запаху. Адже змінювати парфум через те, що придбали його на швидку руку, нікому не хочеться, а от обрати свій, максимально підходящий — велика мета кожного з нас.

 

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *