Історія успіху годинного бренду Orient

Все почалося у далекому 1901 році, коли Согоро Йосіда вирішив відкрити магазинчик з продажу та ремонту годинників у одному з торгових кварталів Токіо, а саме в Уено. Спочатку на вітринах можна було побачити лише настільні годинники, але потім у продажу з’явилися і наручні. І хоча тоді світ був зовсім іншим місцем, всі хотіли знати, котрий година. Зараз нічого не змінилося в цьому плані, люди як ніколи хочуть контролювати час.

Годинна компанія офіційно з’явилася лише через багато років — у 1950-х роках під назвою Orient Watch Company. Протягом півстоліття вона поступово набувала свою популярність і виходила на міжнародну годинну арену лише завдяки відмінній якості виробів і стабільній роботі, хоча і випускала не великий асортимент годинників. Тільки у 1951 році з’явилася перша модель наручних годинників під назвою Orient Star, вона ж і принесла велику популярність і любов шанувальників.

У 70-х роках з’явилася велика конкуренція — Citizen і Seiko, які масово почали виготовляти дешеві і точні кварцові механізми. Orient же не хотів віддавати свої традиції і залишався вірним своїм упередженням, на свій страх і ризик продовжував розробляти механічні годинники, зробивши ставку на класичний дизайн і якість. Їм буквально доводилося відстоювати своє місце під сонцем. З роками моделі ставали впізнаваними і знаходили свого покупця по всьому світу.

«Скромна складність» — гасло компанії Orient, яка на даний момент складає серйозну конкуренцію швейцарським годинникам.

Дизайнери та годинникові вчені в науково-дослідному підрозділі намагаються оперативно реагувати на всі нововведення в годинному світі та проводити розробку в галузі інноваційних технологій. Наприклад, можливість визначення часу відповідно до часових поясів з’явилася саме в годинниках від Orient. Також вперше стали випускатися годинники, що працюють від сонячної батареї, в яких скло є фотоелементом. І це ще далеко не всі нововведення! Технологія Kinetic — розробка компанії, за допомогою якої підзавід годинника здійснюється самостійно при русі.

На протязі понад 100 років Orient є однією з найкращих годинних компаній у світі. Незважаючи на те, що їх спеціальність — механічні годинники, вони також виробляють електронні та кварцові годинники. Існує багато колекцій механічних годинників, такі як Sporty Automatic, Classic Automatic, Fashionable Automatiс (винятково для дам), а також Professional Diver з водонепроникністю до 300 метрів. Серед кварцових годинників можна виділити екологічну серію Light Powered 4000, акумулятор якої заряджається від будь-яких джерел світла.

Останнім експортним пропозицієм є Оrient Star Retro Future Collection, моделі виконані в футуристичному дизайні 50-х років з індикатором запасу ходу, секундною стрілкою та власним автоматичним калібром. Зовнішній вигляд циферблату чимось нагадує панель автомобілів, мотоциклів і літаків. Хоча моделі і відрізняються між собою, але все ж таки є схожість, яка прослідковується в вишуканому дизайні деталей. Усі елементи виглядають гармонійно і оригінально.

Зараз щороку випускається понад 2 мільйони годинників, більша частина з яких саме механічні моделі, в яких встановлений калібр власного виробництва. Є представництва більш ніж в 70 країнах по всьому світу і виробництва в Японії, Бразилії та Сінгапурі. Найбільш популярні годинники серед мешканців Східної та Центральної Європи, а також мають дуже міцні позиції в Латинській Америці.

Наручні годинники Orient є еталоном якості, надійності і стабільності, які прослужать довгі роки. «Покращуючи сприйняття нашого бренду як виробника механічних годинників, ми прагнемо позиціонувати себе як відомий міжнародний годинний бренд», — заявляє Міягава.

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *