Історія створення парфумерії Chanel
Парфумерія від французького бренду Chanel заслужено вважається однією з найвишуканіших та геніальних. Багато ароматів з колекції оточені легендами про їх створення та несуть в собі більше, ніж просто композиції з смачними нотами. А історія самого бренду, який колись здійснив прорив у світі моди, дуже цікава.
Що означає слово “Шанель”?
Вперше в усі чутки бренд Chanel оголосив про себе у 1910 році, коли молода дизайнерка капелюшків Coco Chanel відкрила свій перший магазин. Сьогодні духи Chanel, а також наряди та аксесуари відомі в усіх куточках планети і красуються на найвишуканіших та стильних жінках.
На той час, серед інтелігенції Парижа вже всі знали її не під справжнім ім’ям Габріель, а під творчим псевдонімом. Дивно, що ще в момент роботи в кабаре дівчина називалася ім’ям Коко. Проте прізвище, дане їй батьком, вона не приховувала і не змінила. Таким чином в світ моди увійшла нова зірка – Коко Шанель.
Але мрія Шанель могла і не здійснитися. Ведучи не маючи освіти портнихи, Коко не мала законного права шити “справжні” жіночі сукні. Винахідлива дівчина легко знайшла вихід – її наряди створювалися з джерсі, тканини для чоловічого білизни. А сам процес створення нової речі полягав у обробці великого шматка тканини прямо на манекені, без попередніх ескізів. Поступово в життя французьких леді увійшов радикально новий, свіжий та викликаючий стиль – стиль від Коко Шанель з брюками, сукнями вільного крою і без прикрас.
Звісно, на цьому геніальний розум молодої дівчини не зупинився. Вона бажала творити все більше й більше. Так у бренда Chanel з’явилась парфумерія.
Перший і найвідоміший парфум Chanel N5 з’являється на світ у 1921 році, після знайомства та співпраці Коко з відомим парфумером російського походження Ернестом Бо. З ним Коко познайомив її коханий Дмитро Романов. Почавши співпрацю, Коко і Ернест вирушили в 1920 році до міста Грасс.
Як і в одязі, у парфумерії Коко бажала представити жінкам зовсім непохожий на всі існуючі аромати. Він не складався з звичайних натуральних квіткових нот, а був складений з 80 інгредієнтів. Одним з них були штучно отримані альдегіди, які в великій концентрації дозволяли ароматам бути набагато стійкішими і концентрованішими. Існує версія, що його назва аромат отримав через той варіант, на якому зупинилася Коко. З десяти запропонованих, для випуску вона наугад вибрала саме п’ятий і він прийшов їй до смаку. Тому було вирішено залишити назву N5. З роками стало зрозуміло, що її інтуїція зовсім не підвела і цей аромат назавжди увійшов у історію парфумерного мистецтва і самого бренду.
Довгий час після цього марка Chanel зовсім не випускала парфуми. Першим після перерви з’явився Chanel Pour Monsieur у 1955 році. Потім Chanel 19 у 1971 році. Це і не дивно, після багатьох років, проведених у забутті, Коко довелося знову доводити своє мистецтво та новаторство як модельєра, щоб французькі модниці знову заговорили про неї.
Духи Chanel
Парфумерна лінія бренду отримала нове дихання вже після зміни на посаді головного дизайнера будинку. Прийшовши в компанію Карл Лагерфельд сприяв тому, щоб в Шанель з’явився штатний парфумер. Ним став відомий Жак Польже.
Під егідою двох творців світу були представлені такі композиції як: Chanel Allure і Allure Homme, Chanel Antaeus, Coco Mademoiselle і лінійка Chanel Chance. До великого сумніву, жоден з нових парфумів Chanel не повторив приголомшливого успіху аромату N5. Але кожен парфум все одно знайшов своїх почитачів і став популярним. Незважаючи на це, щоденно онлайн придбаються десятки ароматів Chanel різних років випуску.
Хто володіє маркою Chanel?
У свій час Коко Шанель була названа найвпливовішим французьким дизайнером одягу. Але свою долю в компанії вона продала партнеру П’єру Вертхаймеру. Зараз, торгова марка, стан коротко оцінюють в 8 мільярдів доларів належить спадкоємцям П’єра – синам Жерару і Алену Вертхаймерам.
Під їх керівництвом і процвітає справа, яка стала метою всього життя Коко. Ален зайняв пост голови правління, а Жерар очолює виробництво годинників від бренду Chanel.