Вже майже сто років італійський модний будинок Gucci утримує лідерські позиції в світі моди, незважаючи на величезну конкуренцію. Протягом свого існування бренд пережив безліч злетів і падінь, що повністю відображали характер італійських страстей. Все почалося з того, що Гуччіо Гуччі, народившись в сім’ї ремісника, з дитинства допомагав батькові. Коли Гуччіо виповнилося двадцять три роки, він відкрив свій власний бізнес — це була майстерня з виготовлення упряжок для коней. Але найцікавіше, що вже тоді свою невеличку майстерню Гуччі назвав «Дім Gucci».

             Становлення бренда в епоху Гуччіо

Пізніше в майстерні вже стали виготовляти набагато більший асортимент виробів з натуральної шкіри. Серед них були і одяг для жокеїв, конська сбруя, чемодани. Завдяки високій якості матеріалу та виконання, речі Gucci стали настільки відомими в усій Європі, що в них виражали бажання виступати на турнірах найкращі жокеї європейських країн, щоб ще більше підкреслити свій престиж.

У 1937 році відбулося перше велике подією в історії бренду, коли невелика майстерня переросла в фабрику, яка, зокрема, зайнялася виробництвом шкіряних рукавичок, сумочок для жіночої половини людства. Наступного року на найпрестижнішій вулиці Рима відкрився вже перший бутік Gucci. І вже в цей час розвивати сімейний бізнес Гуччіо допомагали його шестеро синів, перш за все Альдо, Васко, Уго і Родольфо, які були старші.

              Розвиток італійського бренда в епоху Альдо

Саме синові засновника Гуччіо Альдо належать революційні ідеї, які дозволили бренду не лише залишитися на плаву під час Другої світової війни, а й надали можливість розвиватися. Наприклад, молодий чоловік повністю усвідомлюючи дефіцит натуральної шкіри, запропонував виробляти одяг із льону, коноплі і навіть джута.

У 1947 році Альдо була створена легендарна сумка Bamboo Bag. В цей же період асортимент бренду поповнився краватками, шовковими платками і пізніше годинниками. У 1953 році бренд Gucci вийшов на американський ринок, в Нью-Йорку на П’ятій авеню відкрився перший американський бутик італійського бренду.

Саме завдяки Альдо весь світ побачив парфуми від бренду Gucci. Ідея випустити аромати саме стала однією з тих революційних для того, щоб жінки і чоловіки по всьому світу мали можливість обгорнути себе шлейфом особливих парфумів.

              Парфуми Gucci — які вони?

Ті композиції, які представлені в колекціях бренду в різні роки і часи, абсолютно точно є результатом великої праці відомих і найбільш професійних парфумерів разом з головами бренду.

В них кожен з нас може відчути справжній італійський характер, якому притаманна вишуканість і сексуальність. Вони здатні переносити нас в невідомий досі світ гармонії, краси і радості, фантазії і насолоди. Аромати Gucci — символ високої моди в парфумерній індустрії і бездоганної якості. Вони орієнтовані на чоловіків і жінок, які своєю життєвою позицією обирають крокувати в ногу з часом, але все ж віддати шану класиці. Всі речі, вироблені Gucci, звісно і парфуми, мають неповторний шарм і чарівність. Однак, незважаючи на їхню індивідуальність і особливості, аромати можуть стати ідеальним завершенням вашого стильного образу. І навіть не важливо в класичному стилі він чи складений з найбільш трендових речей.

              Топ- парфумів від Gucci за думкою різних людей

         Gucci Guilty Black Pour Homme

Дата випуску: 2013

  • Верхні ноти: зелений коріандр, лаванда;
  • Ноти серця: зелені ноти, неролі та апельсиновий цвіт;
  • Базові ноти: кедр, пачулі.

Стрімкий та енергійний аромат з динамічною історією з родини фужерних. Гуччі Guilty Black Pour Homme здатний розбудити почуття пасії завдяки енергійній лаванді та пряному зеленому коріандру, в яких пройняте відчуття молодості, впевненості та стійкої позиції.

         Gucci Rush 2

Дата випуску: 2001

  • Верхні ноти: фрезія, ландиш, троянда;
  • Ноти серця: дерево пальми, нарцис, гарденія та лілія;
  • Базові ноти: мускус, дубовий мох, чорна смородина.

Живий та вільний квітковий аромат із деревно-мускусним характером, що звучить різнобарвно. Граючи холодними та страстними нотами, Gucci Rush 2 завжди яскравий та насичений, від першого пшика до останнього звучання.

         Gucci Guilty

Дата випуску: 2010

  • Верхні ноти: мандарин, рожевий перець, бергамот;
  • Ноти серця: персик, сирень, герань, жасмин та чорна смородина;
  • Базові ноти: амбра, пачулі, ваніль, білий мускус.

Сміливий, чуттєвий та активний аромат, що відображає молодість, жіночність та елегантність. Теплий восточно-квітковий аромат олицтоворює задоволення від життя та вміння знаходити позитив у будь-якій ситуації.

         Gucci Gucci Bamboo

Дата випуску: 2015

  • Верхні ноти: бергамот;
  • Ноти серця: іланг-іланг, касабланська лілія, апельсиновий цвіт;
  • Базові ноти: сандал, амбра, ваніль.

Енергійна композиція для цілеспрямованої леді, що пропонує красу, свіжість та гармонію. Gucci Bamboo, що підкорює серця жінок, розквітає красою, свіжістю та гармонією.

Ці аромати Gucci — це вираз різноманітних відчуттів та настроїв, які вони викликають у людей. Вони стали справжніми символами розкоші та елегантності у світі парфумерії.

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *