Габріела Хірст та Відергофт переживають модну бурю
На вулицях Нью-Йорка високий ступінь драми відчувався у вівторок, коли Північний схід отримав свою першу “велику” снігову бурю за останні два роки, що, на жаль, призвело до менш ніж звичайного рівня відвідуваності показів у ранній частині дня.
Габріела Хірст
Показ Габріела Хірст здавалося, постраждав від погоди, оскільки кілька місць у перших рядах залишилися вільними на час показу, а стоячі гості швидко знайшли собі місце, оскільки другий ряд переміщувався вперед. Це могло бути через погодні умови або тому, що багато людей втомилися від поїздки до Бруклінського воєнного арсеналу.
Якби вони дісталися туди, їх би порадували розкішні страви, занадто красиві, щоб їсти, які перевершували бульйонні пропозиції минулого сезону та деякі розумні предмети гардеробу з останньої колекції Хірст. Веганський асортимент ехо колекції; Хірст так само вправно відтворює їжу на основі тварин, як і одяг на основі тварин.
В показі говорилося, що Хірст посилається на картини Леонори Каррінгтон, що зображують ефірні, мрійливі світи, де уява бродить. Картини Каррінгтон використовують символи давніх кельтських казок—білі коні, зелені ліси, магічні богині і подібне. Отже, якщо ви вважали, що показ нагадував шиківські вібрації Гри графа або Outlander, очевидно, ви попали в ціль.
Показ відкривався складними кашеміровими шубами, що дотикалися щиколіття, з ефектом корсету на середині тіла, що особливо приваблювало—особливо з урахуванням екстремальних температур будівлі Агера Фіша: глибока заморозка в лютому і пекельна спека в вересні. Рівно так само привабливими були пухнасті в’язані пальта, що стають популярним трендом сезону, який найкраще можна описати як шик Snuffleupagus. Ефект кашеміру як хутра запропоновано у вигляді тунік повної довжини, що може бути важким продажем для когось, хто не шукає естетики Флінстоунів.
Інші видатні елементи включали тонкі плямисті танкові сукні з замші; сукню-сорочку з шовкового атласу, яка оформлювала середину тіла до лобка в декоративній мереживній обробці, могутньо в білій атласній версії. Маска Каррінгтон перевернулася і перетворилася на корсетовану корсетну топівку з шкіряною сукнею; перевернутий рукавний пліссе на шкіряному тренчі підкреслював майстерність, яку цінуєш і прагнеш від Хірст. Останній був відзначений акторами епохи позолоченого віку Луїзою Джейкобсон і Морганом Спектором, які відвідали показ, які відзначили вправну майстерність Хірст, неоспоримий факт і те, що її аудиторія приходить цінувати. Деякі нові сумки, такі як сумка Winehouse, Каррінгтон і Леонора, серед інших, підтверджували присвяченість Габріела Хірст шкіряним виробам.
Відергофт
Екс-працівник Thom Browne Джексон Відергофт проектує дуже круті весільні сукні, які найчастіше побудовані навколо корсету, який став візитною карткою дизайнера. Це було настільки успішним підприємством для дизайнера; це допомогло натхнення і, напевно, фінансування його готової до носіння марки, яка також має назву Відергофт.
З філософією компанії ABC, тобто “Завжди бути корсетуванням”, дизайнер виносить корсет з спальні та нареченій, показуючи, що ця сексуальна базова деталь готова до майже будь-якого образу.
Говорячи з FashionNetwork.com після показу, Відергофт пояснив, що його рум’яні красуні ніколи не залишаються поза увагою. “Я працюю з 8-10 приватними весільними записами щотижня в шоурумі в нашій “секретній кімнаті”, де ми видалили дзеркало. Коли вони приміряють корсет і виходять, щоб побачити себе, це, як відкриття дверей до іншої версії себе”, – сказав він, додаючи, що цей процес допомагає йому зрозуміти, чи працюють елементи.
“Це інтимний досвід бути з клієнтами в роздягальнях, де клієнт вразливий, але Ви долаєте всі їхні бажання щодо одягу”, — сказав Відергофт.
Показ переосмисливав цей салонний настрій, не через очевидне оформлення, а через співпрацю з режисером руху Остіном Гудвіном, який надав персональність, працюючи з кожною моделлю, багато з яких моделювали для бренду протягом п’яти років, і їхнім образом.
Поза проходом Відергофт зібрав команду персонажів (що нагадує про сенсибільність показу Джона Гальяно), які довели, що корсет працює у різних варіаціях — подумайте про нові деталі блискавок і вирізів, стиль куртки чи пальто вікторіанського стилю—але також те, що бренд також може стояти за кофтами з пайєтками та сукнями-трапеціями, пальтами з бантом, класичним кроєм зі зміною, і веселими боксерськими шортами з розгульним висловлюванням, що натякають на весільний досвід. Футболка з пайєтками і мереживна спідниця були засновані на образі, який Відергофт одягав кілька років тому.
“Я не думаю, що щось є зовсім новою ідеєю, але я хотів еволюції деяких ідей до тих пір, поки я їх не удосконалював,” — відзначив Відергофт, додаючи: “Одяг – це інструмент, щоб відкрити та знайти нові місця в собі, яких ти не знаєш.” І одяг Відергофта, безперечно, слід досліджувати для тих, хто ще не знає їх.