Paul Andrew 2024 – тижні моди
Нью-Йорк ніколи не був відомий як місто розкішних аксесуарів; ця честь належить Мілану та Парижу. Однак це місто, де Пол Ендрю заснував свій однойменний бренд взуття перед тим, як очолити творче керівництво у Феррагамо. Він повернувся до свого улюбленого міста і знаходиться на п’ятому сезоні перезапуску свого бренду. Він також виконує самотню роль, заслужено, роблячи аксесуари частиною NYFW. Після свого дебюту на весняний показ 2024 року в Рокфеллер-центрі він представив свою колекцію на осінь 2024 року в новій нью-йоркській філії італійської галереї Artemest, відомої своєю виставкою ремесел Made in Italy. Враховуючи зв’язок Ендрю з країною, яка виготовляє його взуття, це було доцільно.
Хоча новий Пол Ендрю характеризується взуттям для дівчини на вечірку в стилі “ревучих двадцятих”, на цей сезон Ендрю зменшив кількість фривольності на користь взуття, яке практичне для міського життя, але має рівень унікальності. Зокрема, черевики на підошві зі шкіряним хутром, мокасини з деталями на блискавці, амортизовані устілки на слайдерах і сандаліях приваблювали стильних комфортних осіб. Слайди та дерев’яні тапочки запропонували інший підхід до комфорту. Однак Ендрю знає, що іноді потрібне виразне взуття. Дизайнер вдався до Жана Арпа, скляного художника Йохена Гольца та спокусливої архітектури Френка Гері, щоб створити новий лакований та плексигласовий каблук під назвою “Скляний каблук”. Жіночий вираз приходить у серії Бантів, якщо дівчина Пола Ендрю вирішить влаштувати вечірку знову.