Reiss запускає мультикатегорійну колекцію McLaren F1 Reiss представив співпрацю з командою McLaren Formula 1. Запуск відбудеться 16 лютого і стане наступним кроком у тривалій угоді між роздрібним торговцем і командою суперкарів.

Reiss є офіційним партнером по подорожах команди McLaren Formula 1, і наступним кроком для SS24 є новий асортимент, який “надихнутий елітною продуктивністю в серці McLaren та захопленням Формулою 1”.

Він включає чоловічий одяг, жіночий одяг і дитячий одяг і буде доступний глобально онлайн і у вибраних магазинах роздрібної торгівлі.

Компанія зазначила, що лінія “залишається вірною філософії пошиття бренду та безчасової природи” і містить “унікальні дизайни, візерунки та принти” у вигляді трьох капсул – Hype, Dynamic та Fanwear.

Ключові елементи капсули Hype включають “підвищені шкіряні бейсбольні куртки з великими логотипами McLaren Formula 1, а також преміальний в’язаний одяг, елегантні шовкові резортні сорочки з витонченими ручними малюнками місць проведення Формули 1, таких як Маямі, Монте-Карло, Лас-Вегас та Сільверстоун”.

Тим часом капсули Dynamic та Fanwear включають сигнатурні костюми, піджаки і брюки в “технічних тканинах для зручних подорожей, преміальні шкіряні куртки та гібридні пухові і в’язані куртки”. Логотипи McLaren Formula 1 є тут, але “скромні”.

Також увійшли найпопулярніші основні речі Reiss, такі як поло з мерсеризованого хлопка, джерсі-худі та стегані жилети.

Кампанія – знята в Технологічному центрі McLaren – представляє гонщиків команди McLaren Formula 1 Ландо Норріса і Оскара Піастри, а також ведучу Формули 1, Ліссі Макінтош.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *