Тайгер Вудс запускає бренд з TaylorMade після розриву з Nike
Тайгер Вудс має нового партнера з маркетингу після завершення довгострокової угоди про ексклюзивне спонсорство з Nike ще цього року. Легенда віком 48 років уклала угоду з TaylorMade Golf з метою створення лінії одягу, яка дебютує у травні, повідомила компанія. Вудс вже грає з клюшками TaylorMade, співпрацюючи з брендом вперше в 2017 році. Фінансові умови угоди не були розголошені.
“Це не допоможе Вам далі вдарити, але Ви будете виглядати краще, ніж зараз”, – сказав Вудс під час події з презентації нового бренду в Каліфорнії. Вудс є найуспішнішим гравцем останніх 25 років з 15 великими чемпіонатами з гольфу – він посідає друге місце тільки після Джека Ніклауса.
Протягом останнього десятиліття його кар’єру сповільнено через травми. В минулому році він взяв участь лише в двох турнірах PGA Tour, а його остання перемога припала на 2020 рік.
“Це не угода про ексклюзивне спонсорство, де спортсмен приходить, Ви будуєте бренд, і Ви сподіваєтесь, що все піде добре. Це повноцінне, безумовне, присвячене партнерство. Ми приймаємо кожне рішення разом”, – сказав Девід Ейбелес, президент і генеральний директор TaylorMade.
Для керування операціями бренду група залучила Бреда Бланкіншипа, фахівця з брендів, пов’язаних із спортивним стилем життя, на посаду нового президента Sun Day Red. Він був у групі Boardriders до минулого літа і очолював Rvca з 2019 по 2021 рік, а потім Quiksilver до 2023 року.
TaylorMade, придбана південнокорейським частковим інвестиційним фондом Centroid Investment Partners у 2021 році, робить ставку на те, що у Вудса все ще є маркетингова сила. Нова лінія, під назвою Sun Day Red за традицією Вудса носити цей колір сорочки під час фінального раунду турнірів, планує розширюватися на взуття та одяг для жінок та дітей. Спочатку вона буде продаватися в онлайн-магазинах у США та Канаді.
Партнерство з Nike було одним із найбільш прибуткових в історії спорту, і Вудс заробив більше 600 мільйонів доларів під час відносин, які почалися ще у 1996 році. Це також сильно вплинуло на обидві сторони, допомагаючи підняти його зіркову силу і розвивати початковий гольф-бізнес Nike.