Кароліна Геррера : Краса, як сила над мостом Бруклін- Осінь-Зима 2024/2025 — Жіноча мода — США — Нью-Йорк
Тільки коли Ви подумали, що Ви здивуєтеся від усіх прогресивних незалежних брендів, які створюють колекції з повідомленнями, приходить Вес Гордон із найстильнішим показом в Північній Америці для будинку Carolina Herrera.
Представлений з величчю, достойною цих одягів, показ відбувався на 41-му поверсі 180 Maiden Lane, новоспеченого хмарочоса на березі річки Іст. Возвеличуючи міст Бруклін зверху, ця колекція порівнюється з багатьма іншими в Нью-Йорку завдяки своїй поліровці, гідності і елегантності.
Те, що чудово в роботі Гордона в цьому будинку, – це те, як він повністю поважає його “випереджене” урбаністичне ДНК, навіть тоді, коли він ніжно веде його в майбутнє.
Гордон завжди був майстром обор, ніколи не бувший таким сильним, як сьогодні, коли він відкривав дію божественним складаним і складним шовковим спідницею на широких штанах – у поєднанні з червоним светром з рулонної горловиною та червоними лаковими туфлями. Патриціанське самостійне редагування у своєму кращому вигляді. Пізніше глибока блуза з великими лепестками антрацитового шовку виглядала майже органічно, тоді як його архітектурне поєднання джинсових штанів і хвилясті бокові обори було надзвичайно впевненим.
Майже негайно він вивів на подіум деякі дивовижні вечірні сукні у стилі “A-силует”, зроблені з чорного та білого шовку-фальтовки. Важко уявити, що дівчина може виглядати більш вишукано, ніж це. Відчувався дизайнер, який розвиває своє мистецтво, переконуючись, що все було ідеальним від фінішу до посадки.
Все шляхом до ветеранської супермоделі Кароліни Трентіні – в неймовірній імператорській римській пурпуровій сукні, складеній з чотирьох рядів оборок з газару, розмальованих півоніями і потім ручно дороблених супер-розмірними тканинними півоніями.
Представлено перед гуртом зірок, таких як Демі Мур, Діана Крюгер, Авантика та Беккі Джі, і невеличкою регіментом It Gals – від Харлі В’єри до Ханны Бронфман.
Всього це був відмінний приклад того, як створити дійсно добре продуманий показ з французькими нотками. Від суцільної продукції Bureau Betak та неперевершеного стилю Марії Ше до бліскучої маєстатичної саундтреку Фредеріка Санчеса, який поєднував в собі велич бренду з його корінням в Латинській Америці – Halo від Бейонсе разом з Tuya від Росалії.
Показали перед 360-градусними видами міста – дивлячись на захід до Бруклін Хейтс; на північ до Організації Об’єднаних Націй; Схід на Вежу Свободи і на південь до Статуї Свободи. Захоплюючи енергію, вічний оптимізм і самовпевненість Нью-Йорка. Herrera в своїй кращій формі.