Добрі вечірні парфуми є майже у кожної жінки. Це яскраві, іскристі композиції, багато з яких досить прямо вказують на чуттєвість їх власниці. Але носити такий парфум вдень неприпустимо – це все одно, що гуляти в полудень по місту в коктейльній сукні.

Аромати, як і одяг, повинні бути до місця. Тому сьогодні ми навчимося вибирати денні парфуми. Легкий шлейф стане вашою візитною карткою, а його відповідність підкреслить Ваш гарний смак.

У парфумерії є безліч класифікацій. Швидко пробіжимося по ключовим.

За статтю парфуми поділяються на:

  • чоловічі;
  • жіночі;
  • унісекс.

Далі ми розглянемо тільки останні дві категорії.

Парфуми відрізняються також за форматом:

  • туалетна (EDT);
  • парфумована вода (EDP);
  • духи (Perfume).

Вони відрізняються між собою за концентрацією ароматичного засобу. Чим вища концентрація, тим дорожче флакон, тому духи коштують дорожче за все. Після них йдуть Eau de Parfum, а найнижча концентрація ефірних масел міститься в туалетній воді.

Звичайно, якщо є можливість, варто купувати концентровану воду, але нічого поганого в тому, щоб користуватися туалетною – її просто доводиться частіше оновлювати. Денний парфум може бути як Perfume, так і EDT.

Виділяють три класи парфумерії:

  • найдорожчий – люкс. Сюди відносять парфумерію від модних будинків (Gucci, Versace, D&G, Escada і так далі). До люкс-парфумерії відносять і селективні вироби – це унікальні букети, які створюють відомі парфумери. Плюс селективних духів – неймовірні творчі букети, які ближче до мистецтва, ніж до звичайних споживчих товарів. Мінус – дуже висока ціна.
  • Потім йде мастиж (від “масс-маркет” і “бридж”) – перехід від дорогих до дешевих. Тут оселилися такі бренди, як Moschino, Hugo Boss, Creed, Puma.
  • Найдешевша парфумерія – це масс-маркет. Відомих брендів Ви тут не знайдете, а виробники зазвичай використовують найдешевші компоненти. Майже весь асортимент представлений туалетними водами. Але якщо Вам пощастить, і в цій категорії можна знайти чудовий аромат за копійки.

Найцікавіше поділ парфумерії – за типом.

Зазвичай виділяють наступні:

  • деревні;
  • водяні;
  • цитрусові;
  • квіткові;
  • зелені;
  • свіжі;
  • альдегідні (з наміреним синтетичним відтінком);
  • східні;
  • шипрові;
  • фужерні (суміш нот з різних категорій);
  • фруктові;
  • гурманські;
  • шкіряні;
  • спортивні.

Для жінок частіше всього випускають квіткові, східні, цитрусові або свіжі флакончики. Східні в більшості своєму – зовсім не денні парфуми. Це важкі, опьяняючі композиції, тому їх краще носити ввечері та за особливих випадків. Квіткові можуть бути як повсякденними, так і вечірніми залежно від букета. Свіжі і цитрусові – як правило, повсякденні.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *