Як правильно обрати денний парфум?
Добрі вечірні парфуми є майже у кожної жінки. Це яскраві, іскристі композиції, багато з яких досить прямо вказують на чуттєвість їх власниці. Але носити такий парфум вдень неприпустимо – це все одно, що гуляти в полудень по місту в коктейльній сукні.
Аромати, як і одяг, повинні бути до місця. Тому сьогодні ми навчимося вибирати денні парфуми. Легкий шлейф стане вашою візитною карткою, а його відповідність підкреслить Ваш гарний смак.
У парфумерії є безліч класифікацій. Швидко пробіжимося по ключовим.
За статтю парфуми поділяються на:
- чоловічі;
- жіночі;
- унісекс.
Далі ми розглянемо тільки останні дві категорії.
Парфуми відрізняються також за форматом:
- туалетна (EDT);
- парфумована вода (EDP);
- духи (Perfume).
Вони відрізняються між собою за концентрацією ароматичного засобу. Чим вища концентрація, тим дорожче флакон, тому духи коштують дорожче за все. Після них йдуть Eau de Parfum, а найнижча концентрація ефірних масел міститься в туалетній воді.
Звичайно, якщо є можливість, варто купувати концентровану воду, але нічого поганого в тому, щоб користуватися туалетною – її просто доводиться частіше оновлювати. Денний парфум може бути як Perfume, так і EDT.
Виділяють три класи парфумерії:
- найдорожчий – люкс. Сюди відносять парфумерію від модних будинків (Gucci, Versace, D&G, Escada і так далі). До люкс-парфумерії відносять і селективні вироби – це унікальні букети, які створюють відомі парфумери. Плюс селективних духів – неймовірні творчі букети, які ближче до мистецтва, ніж до звичайних споживчих товарів. Мінус – дуже висока ціна.
- Потім йде мастиж (від “масс-маркет” і “бридж”) – перехід від дорогих до дешевих. Тут оселилися такі бренди, як Moschino, Hugo Boss, Creed, Puma.
- Найдешевша парфумерія – це масс-маркет. Відомих брендів Ви тут не знайдете, а виробники зазвичай використовують найдешевші компоненти. Майже весь асортимент представлений туалетними водами. Але якщо Вам пощастить, і в цій категорії можна знайти чудовий аромат за копійки.
Найцікавіше поділ парфумерії – за типом.
Зазвичай виділяють наступні:
- деревні;
- водяні;
- цитрусові;
- квіткові;
- зелені;
- свіжі;
- альдегідні (з наміреним синтетичним відтінком);
- східні;
- шипрові;
- фужерні (суміш нот з різних категорій);
- фруктові;
- гурманські;
- шкіряні;
- спортивні.
Для жінок частіше всього випускають квіткові, східні, цитрусові або свіжі флакончики. Східні в більшості своєму – зовсім не денні парфуми. Це важкі, опьяняючі композиції, тому їх краще носити ввечері та за особливих випадків. Квіткові можуть бути як повсякденними, так і вечірніми залежно від букета. Свіжі і цитрусові – як правило, повсякденні.