Alexander McQueen представляє першу кампанію Сеана МакГіра
Усі сезонні кампанії важливі, але деякі важливіші за інші, і цього сезону Александр Маккуін випустив одну з таких. Це через те, що це перші зображення McQueen під художнім керівництвом Сеана МакГіра.
Перша колекція МакГіра для бренду дебютує на паризькому подіумі лише наступного місяця. Так що після того, як він був призначений минулого жовтня на заміну Сарі Бертон, ця кампанія є першим важливим знаком творчого шляху, яким піде бренд під його керівництвом.
Компанія заявила, що кампанія бере вдихновення з минулого Александра Маккуїна, щоб створити сучасність і майбутнє, і показує “ікони та друзів Дому”, Дебру Шоу і Френкі Рейдер.
Природа також грає важливу роль у зображенні, з заднім планом стародавнього соснового лісу, “пронизаного ефірною кельтською аурою”.
Серед соснових дерев Шоу і Рейдер носять хромові маски у формі улюбленого мотиву McQueen, черепа.
Тим часом логотип Alexander McQueen, створений засновником Лі Маккуїном понад три десятиліття тому, також був “перепроектований для нової ери” з фокусом на прізвищі, хоча й залишається впізнаваним для будь-якого довгострокового прихильника бренду.
Кампанія була знята Томмі Малекоффом з мистецьким керівництвом Едварда Квармбі.