Італійський бренд Versace на сьогоднішній день є одним із найвідоміших у всьому світі. Його заснувала сім’я Версаче, представлення якої були брати Джанні та Санто.

               Історія бренду Versace

З’явлення бренду налічується 1978 роком, коли саме тоді два брати вирішили підкоряти світ моди. Логотипом торгової марки було обрано зображення Медузи Ронданіні, як символ краси та рокових чар.

У тому ж році відбувся перший показ жіночої колекції одягу в Мілані. Зразу після нього візитівкою Versace стали дуже короткі спідниці та глибокі декольте.

Наступний рік для Versace ознаменувався випуском чоловічої колекції та відкриттям першого бутика. А в 1980 році Джанні Версаче вирішив співпрацювати з найвідомішим італійським театром La Scala як дизайнер костюмів.

У 1981 році модний будинок відкрив для себе нове напрямок – парфумерію. Перший аромат також був створений для жінок, як і одяг, і називався він Gianni Versace.

За все час існування торгової марки було випущено понад 50 парфумованих композицій. Багато з них стали досить популярними, інші ще більш популярними.

Проте всі однофаховці парфумерної індустрії можуть назвати кілька позицій, які на піку популярності з моменту появи і до цього часу. Ось деяки з них:

               Versace Crystal Noir

Crystal Noir від Versace – це духи для жінок, які стали маніфестом жіночності та природної грації. Аромат підходить кожній леді, яка хоче підкреслити свою розкішність. Він здатний зарядити позитивними емоціями та доповнити бездоганний стиль.

  • Аромат був випущений у 2004 році. Його композиція побудована на нотах імбиря, кардамона та перцю на початку.
  • “Серцеві” ноти грають апельсиновим квітом, півонією, гарденією та кокосом.
  • Шлейф парфуму представлений акордом сандалу, мускусу та амбри.

               Versace Eros Pour Femme

Історія про жіночу красу, чарівність та вільнодумний характер. Героїня ароматів Versace завжди предстає сильною, вільнодумною та чутливою стороною. Композиція Eros Pour Femme не стала винятком.

  • Ароматична піраміда в верхніх нотах складається з сицилійського апельсина, бергамота та граната. Вишукане квіткове “серце” побудоване на нотах піону, квітів лимона та жасмину.
  • Шлейф дуже м’який, він складається з сандалу, мускусу та амброксана.
  • Відсутність екзотичних акордів дозволяє віднести аромат до класичних композицій для жінок.

                Versace Versace Pour Homme

Елегантна туалетна вода Versace була представлена для чоловіків, які люблять класику. Важким, східним ароматам герой Versace Pour Homme завжди віддасть перевагу легкості та свіжості. Такий чоловік здатний стати еталоном успішності та мрією всіх жінок.

  • Піраміда композиції звучить свіжістю бергамота, лимона та гіркотою травневої троянди, неролі.
  • В нотах “серця” лаконічно поєднуються гіацинт, герань, кедр та мускатний шалфей.
  • База аромату починається м’якими нотами бобів тонка, а потім переходить в пряний мускус та амбру.

               Versace Pour Homme Dylan Blue

Оригінальний чоловічий парфум від Versace підходить незалежним чоловікам, які постійно відчувають спрагу нових емоцій. Він мов магніт притягує всі погляди до своєї особи. Сильна харизма героя Pour Homme Dylan Blue видна з перших хвилин знайомства.

  • Піраміда аромату починає своє звучання медовою та гіркою нотою бергамота, яка плавно поєднується з грейпфрутом, листями інжиру та водяним акордом.
  • В центрі композиції м’яко переливаються амброксан, листя фіалки, папірус, пачулі та чорний перець.
  • Фінал історії обрамлений мускусом, шафраном, бобами тонка та ладаном.

               Цікаві факти про бренд Versace

  • Світово відому марку Versace зробила американська актриса Елізабет Херлі. Після її виходу на червону доріжку у 1994 році, всі модниці заговорили про дизайнера та модний будинок.
  • Свій перший бутик поза Італією бренд відкрив у 1991 році. Він з’явився у місті Глазго, яке знаходиться в Шотландському королівстві.
  • Джанні Версаче вдалося побудувати величезну імперію, де є як одяг, так і жіноча парфумерія.
  • Купити кожен продукт бренду хочуть мільйони. Завдяки цьому, стан торгової марки становить близько 800 мільйонів доларів.
  • Для створення свого одягу дім моди не боявся використовувати алюмінієві сітки, плавлену гуму та багато іншого.
  • Джанні Версаче зміг об’єднати індустрію музики та моди. Він створював сценічні наряди для Мадонни та Елтона Джона.
  • З дня офіційного створення бренду Versace налічується понад 80 бутиків та магазинів по всьому світу.
  • Елітна чоловіча парфумерія Versace кожний сезон займає провідні позиції в рейтингах найвідоміших парфумерів і таблоїдів.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *