Рожевий перець у парфумерії
Останніми роками рожевий перець став популярною нотою у парфумерній індустрії. Хоча назва і асоціюється з думкою про гострий та пікантний смак звичайного чорного перцю, насправді він має набагато більш м’який та трохи солодкуватий аромат. Він додає квітково-фруктові акценти композиції та має тонкий деревний та смолистий відтінок, що надає глибину та складність.
Трохи історії
Рожевий перець давно використовується як пряність та лікарське рослина. Його батьківщиною є Південна Америка, зокрема Бразилія та Перу, де корінні народи використовували його протягом віків через його кулінарні та лікувальні властивості. Стародавні інки вірили, що рослина має цілющу силу та використовували її для лікування різних захворювань.
Використання його в парфумерії – явище відносно недавнє. Воно починається лише з кінця 20 століття. Вперше він був використаний у комерційних продуктах у 1990-х роках, коли французький будинок L’Artisan Parfumeur випустив парфуми під назвою Poivre Piquant, у яких була помітна нота рожевого перцю.
З того часу цей солодкувато-пікантний акцент став популярним інгредієнтом у галузі, особливо у сучасних нішевих ароматах, які завжди відрізняються непередбачуваними та сміливими рішеннями. Часто його використовують у поєднанні з іншими пряними та ароматичними нотами, такими як кардамон, імбир та кориця, для створення складних і цікавих продуктів.
Відомість парфумів з рожевим перцем також пояснюється його асоціацією з кулінарним світом. Він має пряний запах, який нагадує свіжомелений чорний, але його звучання більш складне, свіжіше та ароматніше. Розвиток “гурманської” тенденції в парфумах призвів до використання багатьох продуктів харчування, зокрема ванілі, шоколаду та кави.