Dunhill – Дебют від Саймона Холлоуея – елегантний і стильний
Моді ніщо не приносить більшого задоволення, ніж дебют, і найбільшим цього сезону в Лондоні став дебют Саймона Холлоуея у Dunhill, де в п’ятницю ввечері відбулася його перша колекція для бренду в Національній галереї портретів. Висновок журі? Це був успіх.
Доглянутий і дуже стильний, це зовсім не була революційна колекція, і Холлоуей не є особливо новаторським дизайнером. Але як вираження чоловічого шику, колекція і показ були бездоганними.
Додавши до привабливості, коли гості входили, вони минали кілька рідкісних та чудових картин – наприклад, портрет майстра есеїстики доктора Семюеля Джонсона від сера Джошуа Рейнольдса. Ще більше вражає портрет Вільяма Шекспіра Джона Тейлора, єдиний живописний портрет Безсмертного Барда, намальований за його життя.
Можна припустити, що Шекспір досить сподобався би ця колекція з урахуванням її благородної естетики. Так само, як і Джеймс Бонд, бачачи трьохчасті блідо-сірі костюми “З Росії з любов’ю”, які відкрили показ. Якщо подумати, то також сподобалася б ця колекція і Леонарду Ді Капріо, який замовив схожий вигляд у кравця у фільмі “У полоні обману”. Хоча Холлоуей з гідністю поєднав ці костюми з марокканськими килимовими чоботами.
Це не означає, що одяг був архаїчним, навпаки. Холлоуей відкрив нові горизонти з деякими з найкращих пропозицій тихого розкоші. Від шкіряних піджаків другої шкіри та курток з вовни акулиного шаркса до широколацьового гладкого палтна з мериносової вовни, поєднаного з мінімалістичними туристичними чоботами.
Крім того, він показав класику зі стрижнем і досить божественні куртки з натуральної шкіри наппа, з глибокими кишенями, що мали весь вишуканий ДНК, який можна очікувати від Dunhill – бренду, який має 131-річну історію.
Пальта з верблюжої вовни з подвійними гудзиками та серія рубашок-жакетів – яку він назвав “Бурдон”, на честь свого флагманського магазину в Великобританії – були всі відмінні.
“Dunhill; його походження та розвиток від автомобільної галузі на початку до періоду високого Деко і до витонченого мови в кравців середини до кінця 20-го століття”, пояснив Холлоуей свою місію.
Дуже досвідчений дизайнер, який працював в Ralph Lauren, Chloé і Agnona, 52-річний Холлоуей тепер гордиться тонким вусиками, що нагадують Девіда Нівена.
Відмітно, він очолював сет, який виглядав як ідеальний чоловічий клуб – лляні столи, маленькі лампи, чудові мартіні і ресторанне обслуговування від Річарда Коррігана, шеф-кухаря зі зіркою Мішлен – всі ці деталі перед великою культурою, великими картинами європейської знаті.
Є солодка точка в світі тихої розкоші, десь менш напружена, ніж у Hermès і менш передбачувана, ніж у Loro Piana, і з цією колекцією Саймон Холлоуей знайшов її.
Як бренд, Dunhill – один з кількох модних марок, що належать до розкоші Рішемонт – здається, спав декілька років. У цей вихідний в Лондоні він раптово став бодрим і актуальним.
І, справді, інші модні будинки Рішемонту раптово ожили. Пітер Мюлє вражає своїми динамічними колекціями для Alaïa в Парижі, тоді як Шемена Камалі представить свою дебютну колекцію для Chloé в лютому. Навіть молодий будинок AZ Factory тихо працює і проведе ще одну співпрацю з Лютцем Хюлле, одним з найбільш оригінальних голосів у сучасній паризькій моді.
У цілому, відмінна студентська відомість для Філіппа Фортунато, колишнього виконавчого директора Givenchy і Louis Vuitton, який став генеральним директором групи моди і аксесуарів Рішемонту в вересні 2020 року.