Coach – Осінь-Зима 2024-2025 – Жіночий одяг – США – Нью-Йорк
Сoach: міська крутість у місцевому особняку
Останньою колекцією в Нью-Йорку, що вшановує саме місто, стала колекція від Coach, яка представила перевернуте бачення розкоші та стилю в холодний зимовий понеділок.
За графіком це було після Tommy Hilfiger і перед Michael Kors, і це було дуже оригінальним баченням стилю Нью-Йорка. Дизайнер Стюарт Веверс переосмислив класичні ідеї моди та дизайну як гіпстерські інтерпретації сучасної крутості.
Для міського бренду це також було дуже “міське” місце – всередині знаменитого особняка на П’ятій авеню, за кутом від Метрополітен-музею мистецтв. Майже так, ніби актори потрапили на вечірку багатих дітей і зробили її своєю. І результатом була колекція, яка вдало викликала саму ідею розкоші.
“Це діти, що беруть владу в свої руки в старих структурах”, жартував Стюарт.
Ключовим елементом був спосіб, яким Веверс старішав майже все, додаючи вуличну атмосферу і відчуття недосконалості, що підказує, що одяг і аксесуари були покохані і носилися. Таким чином, тафтові сукні були зм’яті та пом’яте; шпигуни стали надзвичайно великими, а баранячі або джинсові куртки були зроблені з патчворку.
Для хлопців смокінги були подвійного розміру і ніколи не прасувалися; піджаки були скатані; і шкіряні пальта відповідно злітнювали у вимитий антрацит.
І до витрішок механічних черевиків для хлопців і дівчат. Усі носили сумки та сувеніри з Нью-Йорка – чашки для кави “Я люблю Нью-Йорк”; жовті іграшкові таксі; міні-Статуї Свободи; Великі Яблука, і навіть листівки з Центральним парком та хмарочосом Empire State.
“Я все ще дуже зосереджений на тому, щоб слухати поточне покоління, це була моя одержимість – молодіжна культура. Моєю метою є розгляд тропів класицизму чи навіть кодів розкоші через їхню призму. Оскільки вони руйнують і викликають його та роблять своїм”, пояснив народжений в Об’єднаному Королівстві Веверс, який відзначив свою десятиріччя керування Coach минулого вересня.
На практиці колекція була ясним визнанням зміни в моді. Люди чудово впораються з покупкою вживаного та вінтажного онлайн, а також дарують та приймають це в подарунок. Що для бренду з оборотом практично 7 мільярдів доларів на рік є величезним розвитком.
“Після понад 10 років тут я все ще бачу це місто очима хлопчика, що вирос у Йоркширі. Воно вічно чарівне і магічне, де вулиці виглядають як кіносет”, – посміхався він.